Allereerst dank jullie wel voor alle lieve reacties, zowel via Facebook als hier, op mijn vorige post. Het was niet makkelijk om die te schrijven, het was toch heel persoonlijk. En een onderwerp waar men al snel een mening over heeft. Maar ik ben wel heel blij dat ik hem geschreven heb.

In het kader van throwback thursday een kussen die ik een tijd geleden gemaakt heb.

Ik had op Pinterest een aantal kussens gezien met als onderwerp een hondje, bijvoorbeeld een teckel of zo'n "whiskey-hondje". En op hetzelfde Pinterest heb ik een hele mooie template gevonden van een teckel. Het is een kussen geworden van 30 bij 50 cm. De teckel heb ik gemaakt van een oude spijkerbroek.



Dit hondje heeft een fijn tehuis gevonden: hij is bij een vriendinnetje van Sophie gaan wonen. Zij hebben al een echte teckel en daar past zo'n kussen heel goed! Het begint een beetje een traditie te worden vrees ik want ze heeft het kussen voor haar verjaardag gekregen.

En om in de dieren te blijven: ik heb ook 2 kussentjes met een nijlpaard gemaakt:


Deze heb ik voor Sophie gemaakt. Ze wilde zelf ook graag een door mij gemaakt kussentje en ze mocht zelf het thema en de kleuren uitzoeken. Je kunt wel raden wat haar favoriete kleur is toch?



Deze heb ik iets minder "zoet" gemaakt door te kiezen voor spijkerstof als basisstof voor de hoes. Nog steeds wel zoet hoor, met die kleine bloemetjes.

Kus Natalie




1 opmerking:

  1. Wat een leuke projecten maak je toch iedere keer weer. Ik houd het maar gewoon bij papieren projecten maar ik vind het heel leuk om te zien wat je maakt. Super crea bea!!

    BeantwoordenVerwijderen

We love Otium!

Mijn sewing-mojo begint terug te keren! Ik wilde eindelijk eens iets voor mezelf maken, als ik al iets maak is het voor onze spruit. En nu e...