Een liv voor mijn ballerina

Zoals ik in de vorige post al meldde: mijn meis houdt van dansen. Al tijden wilde ik het LIV-rokje van Sofilantjes maken, het kwam er alleen niet van. Een tijd niet genaaid, een tijd alleen in de kussens gedoken. Maar met mooi weer komen nieuwe ideetjes. En na het vinden van een super leuk stofje kwam het er nu wel van: De LIV!



Het was een succes, zowel het maken ervan als de reactie van mijn meisje. Hier gaan er dus meer van volgen "vrees" ik. Vind ik niet erg hoor.
Deze heb ik gemaakt met sweatstof, zo oogt hij stevig en kan hij ook als het weer minder mooi is.

En ondertussen ben ik bijna bij met al mijn maaksels voor de start van deze blog. Deze keer laat ik een kussen zien, gemaakt met een verhuisdeken. Ik kom deze ontwerpen de laatste tijd veel tegen en ik vind ze prachtig! Dus een testversie gemaakt. Dacht grote stappen, snel thuis: neem een schildersdeken want die is aan de binnenkant geplastificeerd. Handig voor buiten. Maaaaar was vergeten dat mijn naaimachine dat niet zo handig vindt. En ook al heb ik een mooie middenklasser onder de naaimachines, dit wilde toch echt niet lukken. Maar met wat improvisatie kwam alles weer goed!



Kus, Natalie








2 opmerkingen:

  1. Wat een topidee, dat kussen ! Ik ben volop ideeën aan het sprokkelen voor onze zelf te bouwen camperbus. Dit lijkt me wel stoer voor zoiets en vooral.....het kan tegen een stootje 😉

    BeantwoordenVerwijderen

We love Otium!

Mijn sewing-mojo begint terug te keren! Ik wilde eindelijk eens iets voor mezelf maken, als ik al iets maak is het voor onze spruit. En nu e...