men neme een spijkerbroek of twee...

En daar maak je de leukste dingen mee! Ik heb 2 maaksels om te showen.

Allereerst deze:


Ik heb eerst stroken gesneden en deze aan elkaar genaaid. Daarna met glansgaren doorgestikt. En dat geheel bevestigd aan een stuk grijze jeans. De achterkant is een effen denimstof met een sluiting door middel van Kamsnaps. Ik heb er geen foto van gemaakt, de voorkant is interessanter ;)/

En deze:


Het patroon heb ik via Pinterest gevonden, het is van Sew Mag. Ik had al een paar van deze schatjes voorbij zien komen op Pinterest en na het vinden van dit patroon ben ik met wat stoffen aan de slag gegaan.

Nog even een "samen" foto"


Kus Natalie

2 opmerkingen:

We love Otium!

Mijn sewing-mojo begint terug te keren! Ik wilde eindelijk eens iets voor mezelf maken, als ik al iets maak is het voor onze spruit. En nu e...