Het is heel stil geweest hier... ben een hele slechte blogster geweest! Maar er is enorm veel gebeurd. Ik heb in 1999 mijn diploma gehaald voor apothekersassistente en sindsdien heb ik altijd in een apotheek gewerkt. Ik heb het altijd heel leuk gevonden maar de laatste jaren sijpelde het plezier een beetje weg. Zeker in combinatie met mijn depressieve periodes, die maakten het er niet beter op, ik was niet op mijn plek en zat niet goed in mijn vel. Vorig jaar heb ik eindelijk de juiste therapie gevonden waardoor alles weer op de rit kwam. En bleef! En na veel gesprekken met mijn lieve man kwam de beslissing: ik ga verder kijken dan de apotheek wereld. 1 ding stond als een paal boven water voor me: ik wil gebruik maken van mijn sterke kant: het omgaan met mensen en hen helpen. En na 4 maanden solliciteren kwam een nieuwe uitdaging: ik werk nu sinds een maand voor een grote fabrikant van huishoudelijke apparaten in hun Klantcontact Center. Ik vind het tot nu super leuk! Maar wel heel veel nieuwe dingen leren. En dat is vermoeiend. Op zo'n momenten merk je toch dat je geen 20 meer bent. Buiten natuurlijk het feit dat ik nu een gezin heb in plaats van bij paps en mams woon. Vandaar dat het ineens even geleden was dat ik mijn laatste post schreef. Ik ga mijn best doen wat minder tijd ertussen te laten komen!

Over nieuwe dingen leren: ik doe poging-zoveel om te leren haken. En ik heb nu eindelijk een beschrijving gevonden waardoor ik het begin te begrijpen. Dus... wordt vervolgd!

Op het kussengebied ook weinig nieuws. Ik heb wel een idee in mijn hoofd voor een tekst gemaakt van een gepunnikt koord (en die heb ik ook al af) op een effen achtergrond. Maar ook daarvoor weinig tijd gehad. En ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook geen zin had, zeker niet op de dagen dat het zo enorm warm was en 's avonds ook zo warm bleef. Toen had ik echt geen zin om achter de naaimachine te kruipen. Binnenkort maar weer ;).

Kus, Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We love Otium!

Mijn sewing-mojo begint terug te keren! Ik wilde eindelijk eens iets voor mezelf maken, als ik al iets maak is het voor onze spruit. En nu e...