Een nieuw begin

And we're off!

Een nieuwe naam.
Een nieuw begin.

Zoals het er staat is het heel eenvoudig: een nieuwe naam en een nieuw begin. Het begin van iets... ja, van wat? Van eindelijk iets doen wat ik echt leuk vind. En dat is iets maken wat mensen blij maakt. Wat mij dan weer blij maakt. Deze blog gaat over de weg naar het realiseren van wensen, dromen en plannen.

En waarom dat "en Zo"? Omdat kussens maken de basis is maar daar eindigt mijn creativiteit uiteraard niet. Ik wil graag met jullie delen wat er allemaal onder mijn naaimachine uit rolt, of dat nu voor de weggeef, of juist voor mezelf, iemand die me dierbaar is of gewoon als cadeautje.

Love, Natalie






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

We love Otium!

Mijn sewing-mojo begint terug te keren! Ik wilde eindelijk eens iets voor mezelf maken, als ik al iets maak is het voor onze spruit. En nu e...